5.7.10

freakin' tired man!

title nak propa, padahal letih tang mana je pun. online fb, youtube-ing, twittering. APA YG KAU LETIH? Oh oh, letih jaga duit. Mengalir macam air. Laju je habis. Barangnya tak nampak pun. Haa tu yg buat letih tu. Aku ni jenis, ada duit, takmau beli barang, takda duit, kecoh nak beli tu nak beli ni. Tapi masalahnya, duit aku ni habis dkt benda kecil-kecil je. Tu yg mcm sakit sikit.

Macam mana korang jaga duit oh? Mak bapak kaya takpa la. Kau mintak RM500 ke RM1k ke confirm boleh dpt punya.

Labels: ,