5.2.10

Tak payah cakap lahh.

Okay. before aku tulis entri ni, aku nakk bercakap pasal sesetengah orang yang suka mention brand dlm entri. Kau pakai apa brand pun orang talak kesah punya laa.

Contoh macam ni;
"I was about to use his Macbook since Mama's HP Pavilion cant be connected to the net."

Oh kau ni eh, memanjangkan cerita engkau aje. Lain lah kalau kau memang berniat nak beritahu orang. Maksud aku berniat tu macam kau listkan mak kau punya laptop apa, pakcik kau punya hp apa. Macam tu. Ni konon macam kau tak nak bagitahu orang, tapi kau 'ter'bagitahu pulak.

And aku jugak tak paham dgn orang yang membangga diri dalam blog. Orang nak cakap kau chinese look ke apa, diam je lah. Lagipun muka kau tu melayu, sama mcm nama kau.

Entri aku ni pun salah jugak sebenarnya. Menghentam orang. Padahal nanti orang akan cakap "Blog aku, suka hati aku". Bhahaha. Memang la. Aku pun nak cakap mcm tu jugak, blog aku suka hati aku lah.

Aku tak menghina mana-mana agama or bangsa.
Aku just tak paham, kenapa lahh perlu mention semua benda mcm tu.

No comments:

Post a Comment

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...