Maafkan saya //

Saya tahu saya manis bertudung, terima kasih abah sebab selalu puji2 kakak. hehe. tapi maafkan saya sebab mungkin saya belum 100% memakai tudung, bukan tak mahu, tapi saya tengah mencuba, tolonglah doakan gadis ini berubah ye, sedikit sebanyak saya dah mula suka, dan gila membeli selendang, kadang2 memang nampak selekeh sikit, rambut terkeluar, jambul dato' ct pun kdg2 muncul jgk. hehe.









:: ni muka baru lepas mkn dan nak pegy solat ::



Comments

  1. hi dear.. sorry terpakse msg kat sini..xde shoutmix..

    anyway..
    i ade buat ramadan promo for makeup class. for more info jengok my website ok. / call 016-2128740 to register! :)

    jom la join ramai2 ye!

    ReplyDelete
  2. u looks nice with dat shawls

    chaiyok chaiyokk..
    jgn malu2

    ReplyDelete
  3. Nice =)

    New Gorgeous Shawls Updated!

    Feel free to visit us:

    http://sweetlollipopshawls.blogspot.com/

    ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tipah tertipu.. (kisah mangsa scammed company)

Review: Snow Bear Breast Pump