7.8.09

Mak dan hypermarket memang tak dpt dipisahkan..

Hari ni saya memandu ke tempat kerja sebab during break nanti ada bacaan Yaasin dkt rumah kawan mak. So peluang ini disambut baik oleh mak yang sememangnya sentiasa menantikan abah memberi keizinan untuk menggunakan kereta, maklumlah, kami 'kaki jalan' , saya lagi la, 'kaki jalan' dan 'kaki drive'. After Yaasin, and lunch , kami terus ke Tesco dimana mak telah membeli ingredients untuk memasak spaghetti kesukaan adik. Disebabkan masa yang agak singkat, saya tak sempat nak grab sehelai dua seluar tidur yang kinda cute looking tu. Takpe lah mak, esok kakak ingat nak pegy Jusco, boleh? 2.30pm keluar dari tesco, dgn jalan yang sesak sebab semua org nak masuk kerja balik, saya memecut di jalan yang penuh kenderaan, mujur tak jadi apa2.
:: oh, Farhan dan saya dah berbaik, poor him, accident td, terlalu memikirkan agaknya ::

No comments:

Post a Comment

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...