31.5.10

we want money! we want money! haa aku tahu mesti ramai yang nak jerit mcm ni, kalau boleh nak jerit dkt mak abah, tapi sebab kita ni penuh dgn adab dan tatasusila, mana la sanggup kan nak jerit macam mogok nak duit. ecehcehhh sopan sgt kau ni aina, tau la kau rasa bersalah kan tak cium tgn mak abah semalam masa nak keluar sampai sanggup patah balik rumah and cakap tertinggal phone lepas tu baru salam mak. theee heee.
hidup aku ni boring gila tahu tak. orang yang dah biasa ada life hu-ha-hu-ha mesti mengutuk life aku ni. jadual aku diluar hanya bermula pada 9am-6pm, isnin-jumaat. sabtu; 9am-1pm, kalau bernasib baik dpt lah keluar lepak-lepak sampai pukul 7. tapi tu je lah, aku tak boleh keluar malam. or maybe boleh sebenarnya, aku je yg tak nak, or malas nak mintak kebenaran mak abah aku, nanti kalau terlewat sikit mula lah dpt sms berbaur ceramah dari dorang. aku dah 21 dah ni ohhh. nanti aku kahwin, aku kena patuh cakap suami pulak.
tapi bila aku cerita problem macam ni kat farhan, dia kata normal, coz kakak and adik dia pun mcm tu. dia kata takda masalah pun sebenarnya life mcm tu. aku perempuan. bahaya kat luar malam-malam. bayangkan kalau kita ni di'aim' oleh someone, kan takut tu. bukan je membahayakan diri sendiri, family pun boleh terkena. tambah pulak aku ada adik perempuan. i'm glad some of my friends, faham curfew aku. tapi aku ni akan kelihatan a bit outdated la kan. dah 21 pun masih tak boleh keluar malam, mcm org lain boleh tgk midnite movies, midnite movies aku kat rumah je lah. tak pun melayan adik yang annoying bercakap tak berhenti sampai dia lah yg jadi mangsa carutan aku.
dalam hidup aku penuh dgn pemberontakan. memberontak dgn keyboard ni yg asyik aku typo. jari aku ni giant sgt ke? ok aku faham berat aku 58kg tinggi aku 158cm, wah cantik nombor, nasib baik bukan berat kau 158kg. peha aku membesar. perut aku membuncit. aku nak sikit lagi je cm. pls pls. adik aku dah nak tinggi dari aku dah. umur dia baru 13thn. dah dah aku nak stop membelog, ni aktiviti aku sebab takde kerja lah ni kan. gila babi bosan. makan gaji betul. woi bos, bila aku nak dpt gaji? 7-eleven punya gaji pun belum masuk lagi. ngehngeh soooon ok. pokcik kayo!

No comments:

Post a Comment

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...