6.10.10

What happened?

Minggu aku seterusnya dilalui dgn rutin yg biasa aku lalu. Rumah, office, rumah, office, tempat makan, rumah, office, Twitter, Facebook, World of Warcraft(WoW). Server WoW agak cacat last week. Then bila aku tanya pada yg pakar, dorg kata kena update patches. Cari dekat Wodnet la apa semua kan. Aku cari, takdak link pun. Saja depa ni, tak mau kasi aku main WoW la tu. Tau lah aku kuat. Ok. Fine fine!

Last week, hmm disebabkan keghairahan adik aku utk menonton wayang bersama kawan-kawan beliau, aku telah diarahkan utk teman dia pi tgk Magika. Hihi sebenarnya aku pun nak tgk jugak Magika tu. Org tua kata, jgn excited sgt, nanti tak syok. Memang betul pepatah org tua tu, aku tgk Magika mcm ok lah, not bad, suam-suam kuku, certain lawak macam tak jadi, muzika dia pun mcm ummm ok la kot. Haha. Aku nak review mcm ni, baik mcm tak pyh review je. Tapi bengang pulak aku TGV tgh renovate besar-besaran punya. Tension aku. Takpa. Yg penting adik aku bahagia (yukkssssss!)

Thanks to Cik Anon, yang sudi baca blog aku. Yg sudi kata blog aku best. Celah mana yg bestnya Cik Anon? Meh habaq meh. Aku nak belanja Whopper Burger RM1 ni. Tapi on 6 Oktober je la. By means, hari ni only. Hihi. Daa.

2 comments:

  1. ala..peminat,semua nye best.. lgpun ske usha muke aina yg cute nie..makin comel..

    ReplyDelete

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...