6.8.09

If I could turn back time..

  • saya akan buat yang terbaik utk SPM kerana saya tahu yang saya budak bijak.
  • saya takkan berhenti form 6 semata-mata kerana saya perlu memakai uniform.
  • saya akan buat pilihan yang hati saya pilih, bukan org lain, which means i decide for myself.
  • saya takkan letak sci comp dalam pilihan saya because it suckss!
  • tapi nak buat mcm mana, saya dah final year pun, hmm maksudnya saya sepatutnya terus belajar bersungguh-sungguh walaupun saya tak suka.
  • saya perlu berhati-hati memilih kawan kerana saya tak suka every semester bergaduh.
  • hmm. saya tak patut tipu Paan masa di awal hubungan
  • saya patut berani speak out loud

ntah lah, nanti update lagi.

current mood: sad

No comments:

Post a Comment

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...