12.8.09

Rindu lagi..

Dulu..
Saya tak suka nak mention saya dpt UiTM Segamat,
ye lah, sebab tak pernah pergi.
Masa dpt pun, tgk google earth,
Masya Allah, banyaknya hutan, and ada jirat cina
Finee, saya dulu masa Teknik Brash pun dikelilingi jirat cina jgk.
Pakcik saya cakap situ sunyi la, jln dr Tangkak ke Segamat tu keras la,
mcm-mcm cerita saya dgr.

Bila dah masuk UiTM,
saya kenal ramai kwn,
dr seluruh Malaysia,
majority dari Johor,KL, a few je dr utara.
But its okay, kita boleh pergi rumah kwn-kwn yg dekat.
Mula-mula saya tak suka makanan dkt sana,
tak sedapp,
tapi makanan dining la yg saya tgu tiap kali lunch, dah sebati dgn perut agaknya.
Saya paling cepat mengidam Burger Segamat, double ayamm., ohh rindunyaaa.

Now,
bila saya dah kat Ipoh, saya rindu nak ke sana,
suasana pagi-pagi sgt nyaman,
bau-bauan hutan yang segar,
burung-burung menyanyi,
hmmmm i wish i was there.

Kadang-kadang,
kalau pukul 7 pagi tu,
mcm berkabus gilaa.,
ohh saya rindu suasana UiTM Segamat

Sekarang baru saya gelabah nak ckp "UiTM di Hatiku"

3 comments:

  1. xpe..
    nnt leh blk kn..

    hee..
    kg ko kt sn..
    anytime nk g mlwt pn leh..
    huhu..

    :p

    ReplyDelete
  2. haha tak boleh la,
    segamat n jb jauh kott,
    4jam.
    huhuhu

    ReplyDelete
  3. uitm di hatimu...juga di hatiku. hehe. nice green blog :)

    ReplyDelete

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...