29.9.09

Antara suka atau tak..

Salam 1 Malaysia.



Antara suka atau tak..
Awak kena terima awak ada dateline lagi 2 weeks

Antara suka atau tak..
Awak kena terima yang awak student Diploma Sains Komputer

Antara suka atau tak..
Awak kena terima social life awak memang, err agak teruk.

Antara suka atau tak..
Awak kena terima yang memang anak no. 2 ni terpinggir sikit, bkn no.2,
anak yang tgh. Ayna in the Middle.

Antara suka atau tak..
Awak kena terima love life awak tu, yang agak serabut sekarang.

Antara suka atau tak..
Awak kena terima yang Internet buat kerja awak delay je ni.

Antara suka atau tak..
Awak rindu orang yang tak pernah rindu awak.

Antara suka atau tak..
Awak kena admit, ada orang yang selalu tak puas hati tgk awak hepy.

Antara suka atau tak..
AWAK KENA TERIMA LIFE AWAK MACAM NI
orang cakap, life is like a wheel, sometimes u're up, sometimes u're
down.
what if tayar meletup? I've no idea.

mood saya tak happy.
mungkin dosa banyak ni.
:(

6 comments:

  1. haha sabau.. sy pun slalu rase macam ni. lagi teruk sy anak bongsu tp gile terpinggir. haha

    ReplyDelete
  2. hehe nurul, awak ada ramai kakak. saya ada abg dan adik. 3 beradik ja. kalau dua-dua pnggir saya, sedih oh. abg manja dgn abah, adik manja dgn mak. saya sorang-sorang dgn kucing ja.

    ReplyDelete
  3. erm...
    sabar yer...
    apa yg berlaku skrg ni just a beginning...
    perjalanan hidup masih panjang...
    byk lagi perkara yg sedang menanti sepanjang perjalanan nnti...

    tayar meletup beli la tayar baru....
    nak yg elok beli la brand Michelin...

    ReplyDelete
  4. hehe thanks! perjalanan hidup memang panjang, tapi seberapa panjang kita tak pernah tahu, mungkin panjangnya sejengkal ja.

    live life to the fullest, tapi biar lah masih ada limit kan.

    Michelin boleh dijadikan tayar spare.

    ReplyDelete
  5. best apa jd anak tgh2..
    dpt duit raya dr abang, boleh buli adik..

    aku nak buli sapa?adik sendiri kecik lg iukwim?heh

    ReplyDelete
  6. ah kalau abg aku kasi duit raya, tapi nasib baik thn ni dia bagi aku parfum. haha.

    oh, kau buli ah joni.

    ReplyDelete

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...