27.9.09

No title

Eh kenapa no title? Jelas sekali sebab saya tak tau nak letak title la. Apa la. And I'm very bad at putting title. Tgk la entri-entri lepas, mcm apa je kan title-title daku. Haish tak mcm korang, title mesti menarik perhatian saya nak baca.

Weh weh, nak cerita sikit la, korang ade tak mereka-mereka yang pernah iri hati dgn korang? Mcm, contoh, hmm tak boleh tgk korang hepy? Saya ada tau, seorang perempuan ni, dia ni lawa, maniss ja orgnya, saya mula-mula tgk mcm bersyukur jgk la sebab HE's found someone yang suit him kan. Tapi kenapa la eh dgn dia ni, baru-baru ni dpt tau yg dia sanggup call org utk cerita pasal hal saya kat org lain. Dia takpa la, dia dah biasa jadi hot storrrryry. Satu Ipoh ni tau pasal dia. Sebut je nama mesti kenal. Saya pulak dgr-dgr je la cerita, kadang-kadang terkeluar jgk satu dua story. Maaf ye awak, saya mulut perempuan, same jgk la dgn mulut awak. Tapi awak jgn la cerita yang bukan-bukan pasal saya. Sumber yg saya dpt tentang awak, semua dari sumber yang boleh dipercayai.

Hm saya tau one day saya akan delete entri ni, takpe la, saya nak luahkan hati dulu. Nanti saya delete,

Hmm, [hati tak tenang]

No comments:

Post a Comment

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...