2 Minggu Derita

Dua minggu lah gila duk kat kg ni. Permatang Binjai@Permatang Kuala@Penaga. Hari-hari terpaksa dgr budak-budak menjerit, bergaduh. Main kejar-kejar lepas tu hempas-hempas pintu bilik sampai nak pecah. Lari-lari atas rumah sampai nak runtuh. Tarik-tarik telinga sampai nak tercabut. Memang tak makan saman punya budak. Risau gila kalau dah besar masuk henry gurney. Haih haihhh. Nak bukak PC pun kena time 2 jantan tu takda, kalau tak sibuk nak main game lepas tu gaduh lagi. Hingaq. Ketegaq sungguh. Malam-malam kena lawan dgn nyamuk pulak. Paling suka tgk nyamuk mabuk. Nikmatnyaaaa. Haha. Ok lah, bye, belum mandi lagi ni. :)


Tak sabar tunggu Alvin and The Chipmunks 2!

Comments

Popular posts from this blog

Tipah tertipu.. (kisah mangsa scammed company)

Review: Snow Bear Breast Pump