27.1.10

Fine.

Menyesal tahu tak cut fringe ni. Kenapa bila aku lepas cut je then aku tgk balik picture rambut lama dlm hp rasa menyesal sgt. Kenapa rambut tu nampak OKAY betul-betul masa aku dah cut rambut. Takpe takpe, nanti rambut ni okay la balik kannnnn, kannn? Kejap kejap, aku nak snap picture rambut aku after dipotong.

5 minit kemudian.

Ya Allah lama betul nak snap SATU je picture rambut. Chett tapi aku tak mau upload pun. Tak sesuai untuk tontonan korang.

Eh kejap, cuba teka dah berapa lama aku cuti? dah dkt 3 bulan tau tak? kalau orang yang ada sifat rajin tu, dah ada at least 2000 dlm bank sebab kerja. Aku? Kerja apa bangun pun pukul 12 tengahari. Lately ni je aku bangun awal sebab rumah bising kena renovate.

Minggu ni aku nak pergi Segamat. Nak buat clearance. Nak jumpa boyf. Nak jumpa meow2. Tak nak jumpa lecturer. Tanya aku macam-macam nanti.

Dah la, muka gatal-gatal sebab cut rambut tadi.

No comments:

Post a Comment

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...