25.5.11

Happy New Year LOL

Hahahahhahaha. Happy New Year sebab ni entri first untuk tahun ni. Krr krrr. Yea, malas nak update satu hal, takda idea dah dua hal. First thing first, aku telah berjaya menempatkan diri sebagai pelajar TESL UiTM. Syukur Alhamdulillah. Tapi aku agak cuak jugak bila fikir apalah result exam aku hari tu. -_-" . Sebab diri aku sangat dipenuhi dgn ke-tidak-serius-an yang melampau. Dalam erti kata lain, BANYAK MAIN. Sobss. Menyesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada berguna.

Dan untuk tahun 2011, adalah permulaan untuk hubungan baru aku. Heehee amboi miangnya. Ye, si dia bernama Meor Mohd Huzaiffah. Kenal dia dah lama dah. Dari 2007. Org kata dari mata jatuh ke hati. Haa lebih kurang mcm tu la, Huzaiffah ni tgk gambar aku then nak kenal-kenal lepas tu dia pun bagi gambar dia dan aku pun mula la dari mata jatuh ke hati jugak. Theehee. Masa tu awal 2007. Masa tu pernah la cuba nak bercinta, tapi masing-masing ada komitmen lain(org lain) so kiranya kami ni masa tu lebih kurang mcm scandal gitu. Tapi aku mengaku memang sayangkan dia la. Cuma dia lah masa tu memang tak pernah serius pun sayang aku. Hihi. Hubungan aku dgn dia masa tu, lebih mcm kitorang berbalas MMS, SMS, YM, jumpa pun jarang-jarang sangat. SMS pun kadang-kadang je. Lepas tu hilang, tapi sentiasa keep in touch la. Sekarang, kitorang dah jumpa balik. Alhamdulillah, nampak ikhlas dia bila dia bwk aku jumpa family. Aku & family dia pun alhamdulillah baik. Rindu dorang :') Dan utk pertama kali aku berani bagitahu mak & abah aku pasal dia. Selalu aku ambil masa lama baru nak bagitahu. Sebab kitorang memang ada perancangan untuk masa depan. InsyaAllah. Doa-doakan la yang ni yang terakhir. :)


Meor & Aina

I love him & his family. Terima kasih Umi & Abah. Tak lupa jugak Along, Angah, Qila, Yazid, Abg Arip, and Nenek! Rindu Nenek :'(

Blackie - Kekasih GELAP bf aku

Gegurl - Manyak langsi oh ini kucing hee




No comments:

Post a Comment

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...