25.5.11

:')

I love him so much. You know what happen tonite? Okay there's a friend of mine who asked for volunteers to help her at Street Fiesta this weekend. She would give RM50 per day. Kira mahal la jugak payment tu kan. Kerja ni mcm jadi pembantu koordinator games such as futsal, street soccer and of course these involve men kan. So aku ni dgn tak panjang akal sangat tanya dia, boleh tak? He; who is someone yang very concern about who I'm going to mingle with terus ckp, "Kau ni tanya soalan bodoh!" Yea, aku tak fikir perasaan dia. Niat aku cuma nak tambah pendapatan kitorang je. Utk future. But I don't mind dia tak bagi, because rezeki tu ada kat mana-mana kan. So, I'm fine with it. Tadi dia merajuk sampai cakap nak buat keputusan. Bila mcm tu aku terus mcm dah cuak dah. Tapi hehe he's so sweet, dia just ckp, tapi tak berniat pun nak buat keputusan utk tinggalkan aku. Kalau dpn-dpn, memang dia suka sgt tgk aku menangis teresak-esak. Lepas tu dia mintak cincin yg dia bagi aku balik, and mintak cincin yg aku bagi dia balik, konon tandanya kitorang takda apa-apa la. Tapi kecomelan dia terserlah bila finally dia tunjuk crossed-finger. And lepas tu senyum. Hehe maksudnya dia tipu aku la, dia tak bermaksud pun. Hehe comel kan?

Tiap kali dia cakap nak tinggal aku ke apa, aku mesti check jari dia. :')

No comments:

Post a Comment

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...