9.7.11

Oh please lah aku nak berhadapan dgn benda macam ni. Sebab ni lah aku prefer utk tidak terlalu bergaul dgn ramai org. Tak bergaul pun still ada yang talk shit about u. Just because I talked too much about my relationship. Itu laman aku. Kalau tak suka, please scrolllllllll sampai tak nampak. Aku tak paksa. Mula-mula, doakan yg terbaik. Lepas tu? Talk behind my back. Ye I'm someone yg obses dgn cinta. Nak tau kenapa? AKU TAK RAMAI KWN MCM KAU, KAU & KAU. Aku senang dgn kehidupan aku skrg ni. Tapi aku bersyukur, ada yang betul-betul faham aku. Ah benda ni remeh je sebenarnya kalau aku nak caerita dekat sini. Aku stop sekarang.

p/s: Aku marah sebab aku tak sangka sesetengah org tu mcm tu. Percaya org berpada-pada Aina.

3 comments:

  1. biasa la aina, mulut manusia ni.. bukn nye tau dosa dan pahala.. 'Do it Your Self'

    ReplyDelete
  2. aina. sabaq. aku tahu mcm ne rasa macam tu.
    aku lagi teruk kena aina.
    smpai skrg org dok ngata lagi pasal aku dgn ex aku
    nyampah sgt2

    ReplyDelete
  3. Thanks anonymous. :)

    Hehe sabor je huda, biasa la kan.

    ReplyDelete

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...