15.4.14

Selalu tanya suami,

"Abang, kalau tak kahwin dgn syg, sekarang abg buat apa agaknya eh,"

Suami jawab nak tak nak je, biasa la laki kan, mana nak layan org perempuan tanya benda mcm ni.


Seriously, bila terkenang balik, boleh menangis. Haha sebab aku ada 2 ex-bf, tapi suami aku ada 16 ex-gf. Aku couple jenis bertahun, dia jenis sekejap-sekejap. And sebenarnya kitorang mula berkawan pun masa masing-masing dah ade bf & gf. Scandal la. Dia call kadang-kadang je. Same la dgn aku pun, call bila bosan je. Call or sms. Scandal kan memang mcm tu. Takda komitmen apa-apa.

But then, after a while, aku sedar aku sebenarnya suka dia. Tapi sebab dia ni playboy, aku tak berani nak letak harapan, that's why aku bercinta dgn orang lain. To be honest, no telefon dia aku sentiasa ingat walaupun tak save dlm phone. Tak tau la kenapa.


.....sambung nanti..

No comments:

Post a Comment

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...