18.8.09

Hujan lebat, saya drive mcm itik.

Hehe title tu same dengan status di fesbuk saya, so any comments sila lah ke fesbuk okehh. Ohh memang petang ni hujan lebat jgk laa, saya drive dari office yg dekat Jalan Sultan Azlan Shah (depan STAR), melalui tmn cempaka, ade RTM di sebelah kiri dan SRC di sebelah kanan, kemudian ada Majid Jalan Dairy dan PUO di hadapan, boleh bayang kan betapa sesaknya jalan. Saya ni dah la drive manual je, so memang letih la tgn kiri saya ni kan, kesian iaa. Di tambah pulak dgn student yg melintas memang tak gune kude belang, pengawal lalu lintas yg pilih kasih, memang boleh accident kalau ade yg tak sabar. Tapi sebab saya ni penyabar, ehemm hehe so tak terjadi apa-apa, alhamdulillah.

Adoii mak ni, saya mau balik cepat nak online, ingat after pergi bank boleh online fb terus ;p hehe , tapi mak mau ke Megoplex duluu. Ye kwn-kwn, ini adalah punca mengapa abah tak mau bagi saya kereta, dia tahu bukan saya saje yg akan terhegeh-hegeh nak berjalan, mak pun sama jgk, pantang pegang kunci. Saya pun pergilah teman, mak berjaya dapat sepasang baju yang die tak terpike pun nak beli. Lepas tu lekas-lekas la nak balik. Paham je la traffic dkt Medan Gopeng tu mcm mane kan, tudung saya da tercabut-cabut dah sebab pening sgt2. Ni pun pening lagi ni. ;(


:: Saya tak suka pening, tapi kalau saya pening, saya suka buat-buat tak pening ::

No comments:

Post a Comment

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...