Penat lahh.


Hari ni tiada mood, ntah la, hari-hari pun tiada mood. Dgn bleeding jari nya, kepala besar yg berat, demam kura-kura. *sigh* Kerja byk lagi tak siap. Tambah dgn pening kepala nak buat editing. Edit css, html lagi. Buat banner. Adoii. Mati la sayaa. Tinggal lebih kurang 2 bln je lagi ni, saya boleh mampus mcm ni. Macam mane nak bagi mood ni ada balik.

I need mcD. plsss.

Ambik ni,

pesalah

Comments

  1. shawl sangat cantikkkkkkkk..
    but i dun look good in shawl la syg.

    ReplyDelete
  2. hehe i pun tak cantik dlm shawl la syg,
    tp ni je care paling mudah untk ganti tudung, hee

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tipah tertipu.. (kisah mangsa scammed company)

Review: Snow Bear Breast Pump