18.8.09

Penat lahh.


Hari ni tiada mood, ntah la, hari-hari pun tiada mood. Dgn bleeding jari nya, kepala besar yg berat, demam kura-kura. *sigh* Kerja byk lagi tak siap. Tambah dgn pening kepala nak buat editing. Edit css, html lagi. Buat banner. Adoii. Mati la sayaa. Tinggal lebih kurang 2 bln je lagi ni, saya boleh mampus mcm ni. Macam mane nak bagi mood ni ada balik.

I need mcD. plsss.

Ambik ni,

pesalah

2 Comments:

Blogger syahidahariff said...

shawl sangat cantikkkkkkkk..
but i dun look good in shawl la syg.

August 18, 2009 at 4:35 PM  
Blogger Aina Aadnan said...

hehe i pun tak cantik dlm shawl la syg,
tp ni je care paling mudah untk ganti tudung, hee

August 18, 2009 at 4:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home