12.7.10

Kawan tapi musuh

Ada lah seorang dua hamba Allah ni yang buat aku mcm tu, kalau aku comment status dorg, mula lah aku dpt komen mcm "haii kwn baik nampak dgn org tu", lantas si polan ni pun kata "ohh tak takk, ampun, delete ye", lalu comment aku pun di delete. Padahal komen aku ni tak berkaitan pun dgn persahabatan mereka berdua. Utk makluman, mereka adalah sejantina dgn aku.

Jadi wujudnya apa kat sini? Diskriminasi? Aku tak add hangpa weh, hangpa yg add aku. Aku nak buat baik, hangpa buat tahi. Buat apa nak add kalau aku tak boleh comment korang. Manusia kan. Lantak pi la. Aku malas nak delete korang. Biar aku pulak stalk korang kan. heh. Dah alang-alang.

Ada jugak yang mendelete aku dr facebook. Bukan calang-calang org, blogger terkenal jugak la bagi aku. Aku antara yg terawal jd friend dorang kat facebook, dan mungkin antara yg terawal jgk didelete. wahaha. Entah apa nasib aku ni kena delete. Tak cukup blogwalking kot, tak cukup kelik nuffnang kot. Hikhik. Tapi takpe, aku tak kisah pun. Korang kan feymes, ada privacy.

Setahu aku, privacy tu utk mengumpat je.

2 comments:

BigPay for a Big Spender Like Me!

Shh don't tell anyone I'm using BigPay and it's amazing! It's a powerful app that tracks your expenses and lets you manage y...