14.7.10

Kesian Si Hello Kitty ni.

Serabut weh work place aku. -__-

Kepala si Hello Kitty ni hampir nak siap

Siapa nak tolong buatkan badan, tgn dan kaki dia ni? Aku reti potong je

Ah malas dah nak buat, aku taruk reben cukup. Kan trademark tu.

Ni je lah nasib kau Hello Kitty.


Aku ingat aku kreatif, rupanya tidak. tsk. Sia-sia je apa aku buat 4jam. 4jam weh nak buat menatang simple ni. Ngek kau simple. Kelim nya bukan main kecik lagi. Habis tgn aku bergam-gam. Padahal yg siap kepala je pun.

Dah, aku merajuk tak nak buat benda mcm ni, suruh kome je lah eh.

Labels: ,